Hemma..


Söndag

Då var det medlemsdagen på Enskede, först var det byt-köp-sälj dag sen käpphästhoppning, maskeradhoppning(med riktiga hästar) och sist femkamp. På maskeradhoppningen ramla en tjej av Kimberley och sen ramla en tjej av Erona två gånger. Sen var det femkamp och mitt lag vann!!! :D

Måndag(idag)

Kom hem halv fyra, idag var jag trött och det är tur att vi är lediga tors-mån :D Men vi slutade en kvart tidigare än vad vi skulle ha gjort. Det är bara ELVA dagar kvar!! Alltså ska jag snart till karlshem och taffsnäs!!!! :D :D
Men den 11/6 ska vi ta märke 3 dressyren och programmet är fett svårt och  det är krångligt för det är steglängdgrejsimojs med. Jag vill INTE ha typ Madonna då.. för att jag hade henne på märke 2 dressyren och då gick det inte bra + att hon är svår att få på tygeln.

Imorgon ska 4-5 åka till tom tits :D Det ska bli jättekul.


Veckans schema
Bilder från maskeradhoppningen



Några bilder från maskeradhoppningen.


Kommentarer
Kommentar av: Siri

Melissa var så bra !!

2011-05-31 @ 19:19:59
Hemsida/blogg: http://sirilovehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback