Hejhej, Thyra skriver otydligt på chatten :( :/

Ja, ni fattar för hon vill att jag ska fixa designen på bloggen och så.. blä! Men igår på tekniken gjorde vi bilar och min kom det liksom gnistor och då råkade jag nudda när det kom en gnista och då blev det jättevarm på fingret och nu är det ett märke kvar :(Så hela eftermiddagen så behövde jag ha en blöt servett. Min kompis berättade att det kan sitta kvar i flera år och det vill inte jag. :( Men hursomhelst på ídrotten hade vi basket det gick bra för vårt lag, jag gjorde typ inget. Men imorgon är det torsdag enda dåliga med det är att vi kommer sluta en timme senare än vad vi brukar för att vi ska åka med paralellfemmorna till universitet för vi ska få svar på våra frågor vi frågat till forskare. Det heter  fråga forskare. :) Men då kan jag åka direkt till stallet men jag kommer fyra för vi slutar tre. Jaja, har inget mer att berätta....
 Madonna


Madonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback