Gjort en ny fin header

gjorde också en åt Esra(jagochmadonna.blogg.se) och hon blev nöjd så det var bra. men nu chattar jag med Thyra. jag hoppas också att ni blev nöjda och kommentera mera!!! för annars vet vi ju inte om ni läser bloggen eller inte och skriv om ni vill ha mer bilder eller nåt. så jag hoppas att ni kommenterar mera.. :) men jag (hoppas Thyra också) ska försöka sprida så att fler vet att vi har en blogg. men på torsdag ska jag beta Madera ska bli jättekul :D så längtar tills torsdag. bloggar kanske mer sen. hejdå


älskar dig ♥


Kommentarer
Kommentar av: Anonym

jag och du ska beta henne/ska ta krut på privat

2011-05-24 @ 21:52:03
Kommentar av: anonym

Hej!

gillar du krut ..... hmm och du har skrivit att du

sköte honom åt en kompis ... jag trodde det var hon elin som skötte honom ALLA dagar ?

och jag har aldrig sett dig vara hos honom det är

typ bara elin han tycker om ;) jaja kika järna in på min blogg

2011-05-25 @ 15:59:30
Hemsida/blogg: http://linxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback