Från Blåsut till Skogskyrkogården. :P

Jo, min bästis Klaras klasskopis bor på fågelkärrsvägen(gamla Enskede nära Enskedevägen) och han sa att han tog tunnelbanan Farsta srand oh gick av på Blåsut. Men Klara och jag trodde inte honom så jag kollade på kartan och det stämde typ och Klara trodde mig ändå inte. Så jag beslutade idag att gå av på Blåsut och sedan gå till Enskede ridskola. Jag tyckte jag hade helt kontroll över läget, och jag hittade Enskedevägen och sen tog jag mig till sockenvägen. Där skulle jag bara följa vägen och då lyssnade jag på mitt lokalsinne så jag gick åt ett håll.. Men jag gick och jag gick till slut kom jag till Skogskyrkogården. Om ni inte fattar kolla på kartan.:) Där gick jag på tunnelbanan därifrån så jag åkte jag till Gullmarsplan och bytte till ersättningsbuss(som var proppfull). Jag åkte kvart i tre och kom till stallet halv fem. :P Men i stallet skötte jag Madera, men Mirabell sa att Thyra hade skött henne :( Sen pratade jag lite med Filippa som jag ridit i samma grupp som.. Då fick jag reda på att båda ska på samma Karlshemläger, läger 2a. Sen klockan sex ledde jag in Faramir till hoppningen.


Bilder från stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback