förlåt förlåt

FÖRLÅT!!! för att jag inte har bloggat på ett tag jag har inte haft tid helt enkelt sak samma idag var jag i stallet när jag kom vid 11 tiden så skötte jag lite sanbbt och under vilat åt jag min piråg och esra åt sina mackor vi kollade lite i mulle tidningar sedan gick vi till coop och köpte choklad och läsk sedan tittade vi på dressyr tävlingen. Madera var super fin lika fin som alltid jätte duktig det var okså erica som red henne hon var också super duktig med henne.imorrgon har vi sovmorrgon till 9.20 skönt jag är hemma just nu och är jätte trööööööt!!! imorrgon ska jag också till stallet hälsa på pluttisen!!! och inge mer ha en tråkig dag i skolan längtar till sommarlovet tio dagar kvar i skolan sedan slipper jag tråkiga skolan på två månader och lite mer jag ska åka till gotland rida på shester <3<3 då och i stallet idag plockade jag och esra (bästis) gräs till madonna och madera hela hinken full XD och vi mockade hade ingeee att göra väntade på att vilat skulle vara slut så vi kunde ställa ut oh sköta som vi gjorde!!! ja ni kanske inte orkade läsa allt detta men jag kände att jag behövde skriva allt de här XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback