fredagskväll

hej idag var jag till stallet från 2 halv 3 till fyra sedan skulle jag hem och vid fem skulle min kompis komma hem till mig  vi hoppde stundmatta i rengnet och var kalla och blöta om fötterna så vi gick in och satt på varmt vatten på badkaret och satt oss på kantet av badkaret och doppade fötterna sedan rammla jag i men shorts och tröja så jag badade i tröja och min kompis med i tröja och sedan gick vi och handlade godis och titta på en skräckis det gör vi nu ( läskigt ) jag vet vad du gjorde förra sommaren så läskigt aja ska gå och lägga mig sen när min kompis har gått hem kommer till stallet imorrgon och ska vara med å pimpa din ppnny på faramir har inte så myckee att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback