Blåbarshoppning & Pimpa din ponny♥

På lördag så var det pimpa din ponny(göra den ren och fin) och jag skulle ha Madera. Men hon skulle ut i hagen så jag fick ta Phantom istället. Han inte en ponny och är väldigt hög, jag hade tänkt göra jättefina flätor men det gick inte alls bra så jag improviserade. Men svansen blev finast, jag tror det kommer upp bilder på enskedes hemsida (enskederidsallskap.se) snart. Då kom jag trea!!! Jag fick hästgodis som pris.
På kvällen skulle jag på Josefines sovaöverkalas, vi kollade på eurovision och Sverige kom trea det var bra tyckte jag.
På söndagen skulle jag tävla i hoppning på Matrix, jag hade aldrig hoppat honom. Innan fick jag hjälpa Fanny och Maja att göra iordning Krut eller jag stog och höll kolla på att han inte bet dom. Men det gick jättebra, alla fick rosett. Är väldigt nöjd för att vara första gången. 

Matrix jag tävlade på idag


Kommentarer
Kommentar av: siri

Haha hon e ju söt, men inte lika som Madera <3

2011-05-16 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback