Stallet

Idag i skolan städade vi och sånt bara. Sen åkte jag till stallet. Där skötte jag Madera och sen gick vi och plockade gräs. Lese Mause har blivit halt, min kompis Klara och jag fick ta in henne från hagen och vara med när dom duscha och tvätta rent sen fick vi torka av henne. Det var roligt, och så gjorde jag märke 2 teori som jag inte vet om jag klarade. Jag fotade Faramir och Emil som var i hagen.

Imorgon är det skolavslutning :D Jag har bestämt vad jag ska ha på mig och vi börjar 9 istället för halv. Efter skolavslutningen ska jag till Klara och ha grillfest sen ska jag till stallet och sköta.

Nästa veckas schema:
Måndag:
vapå Gröna Lund med Josefine
Tisdag: komma hem till Thyra
Onsdag: kanske åka till Klaras farfars hästgård
Torsdag: samma sak vara på hästgården
Fredag: vet ej
Lördag:  Vara på karlshem
Söndag: den dan med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback