Sommarloooooooov!!!!

Idag var det skolavslutning, vi sjöng och vi har alltid skololympiad som man gör tills man går i femman. Då tänkte jag iår alltså "synd att jag inte kommer vinna nåt år". Men idag vann vi!!! Trodde vi skulle komma sist typ, hehheh och en i motståndarlaget (jag var i Finland) blev fett sur.
Kom hem till Klara sen och vi hade picknick i hennes trädgården, sen gick jag och skötte Madera. Jag har nog inte fattat att det är sommarlooov!!! Imorgon ska jag till stallet och ta märke 3 dressyr och sen ska jag på skötarpicknick!!! Det ska bli jättekuuul, hoppas Madera vinner stallbästis.





Kommentarer
Kommentar av: Esra love M

Det var ju synd att Madera inte blev stallbästis... men det blev ju iaf Gilber, och av hästarna blev det ju Manitou :/ :}

2011-06-12 @ 09:33:27
Hemsida/blogg: http://jagochmadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback