Oj...

                                 
Idag vaknade jag ett.. Ja, jag vet jag vaknar jättesent. Men igår fick jag veta att vi har köpt ett landställe, ÄNTLIGEN!! Vi har letat jättelänge, men jag vet inte hur det ser ut eftersom jag inte kollat på det. Men det verkar bra, det är bara mamma som har sett det. Men idag åt jag lunch(som en normal person) sen gick jag ut och fotade med pappa. Om två dagar ska jag till taffsnäs, ska bli jätte kul!! Men iår eller på karlshem hoppade jag 70 som jag inte har förr, så det var roligt. Jag trodde det var 50 jag hoppade då... Har någon vart på taffsnäs? Isåfall är det bra där?? :) Bilderna sitter lite konstigt men orkar inte ändra :)
                                   
                               
                                

Kommentarer
Kommentar av: Rebecca

Jag ska också dit på läger två (för jag natar att det är det du menar) för fjärde sommaren i rad. Det är världens bästa ridläger :)

2011-06-26 @ 11:20:01
Hemsida/blogg: http://www.rbb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback