next ridning

imorrgon är det ridning sista gången denna termin idag har jag  varit i stallet och så. skönt med lov slipper skolan skönt. aa på fredag ska jag sova över hoss tilde nästa vecka ska jag köpa på the horse
* hästgodis
* födelsedagspresent till esra,jo snart fyller nämligen bästa esra år <3
* smörjgrejor
* plattor?
* ludd till pluttisen madera
* ludd till pluttisen shester
* köper nog fler saker vet bara inte vad


på lördag åker jag hem från tilde efter att sovit över hoss henne sen ska jag åka till några gäster och bada typ skriver om shopping inläggen från the horse när jag har handlat kanske blir lite shopping någon anna dag ochaå med tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback