Ledig

Nu är vi äntligen lediga så mycket som mar har jobbat i skolan förtjänar man en pause.Idag var jag i stallet skötte åt laura kom ganska sent vid halv 5 pga jag orkade inte åka buss idag mamma kom hem med bilen kl 4.Imorrgon börjar det roliga och lilla semestern kl.11 någonting imorrgon ska jag möta felicia så bra (kompis) vi ska åka hem till henne vi hittar nog på något såsmåningom.Vid två åker vi till stallet felicia ska sköta hjälper nog henne lite grann borstar kanske lite på rumpan vi får se jag ska uppehålla henne mendans hon sköter XP på fredag syns jag och felicia och mirabell ja dom anliga i stallet jag och felicia kanske ses..i gullmar soch åker till stallet vem vet?. I veckan ska jag handla en skolavslutningsklänning är lite seg har inte hunnit handla en men jag hinner det.AA på lördag ska jag rida sunlight eller någon annan privar har inte bestämmt häst en.AA..på söndag ska jag sköta
tack felicia för all hjälp med bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback