Idag slutade vi klockan halv två.. C:

Klockan tio idag övade vi in för skolavslutningen i kyrkan. Jag går på skolkör så jag och några andra behövde stanna kvar i kyrkan i en halvtimme för att kören skulle genrepa senare. Haha det var jobbigt, men det var bättre än att gå tillbaka till skolan och jobba. På eftermiddagen hade vi arbetspass isället för nutidskryss, sen hade vi musik så vi slutade tidigare!! Imorgon ska jag till stallet.. Kom just på att jag måste plugga till märke 2 teori. Ska göra det snart men nästa vecka ska jag komma hem till Thyra så ska vi göra en header tillsammans.
En blogg du kan besöka :D www.jagochmadonna.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback