hot.....

Det är så varmt ute ellerhur... idag badade jag och Tilde (bestis) det var skönt lite kallt i vattnet bara idag köpte jag: bad shorts,klänning,bikini överdel och underdel imorrgon ska jag kanske till stallet? jag sköter ju imorrgon men jag vet inte om jag pallar jag ska ju bada när det är såhär varmt imorrgon kanske tilde följer med och badar på kvällen också på liljeholmskajen så mysigt där.så kanske jag sover hoss Tilde eller något imorrgon ska jag gå med mamma och handla lite tröjor på carlings dom  har super fina kläder där.och sen ska jag ju bada som ni vet redan
8 saker ni inte visste om mig (ni kanske vet men)
* jag hatar insekter och sådana kryp
* jag älskar madera (min sköthäst)
* jag älskar glass godis och läsk
* jag bor i enskede dalen
* mina absolut bästisar Tilde och Esra
* jag är ingen badkruka
* jag går i skarpnäcks nya skola
* jag rider på enskede ridskola
* jag bor i en villa
* jag älskar sommar

Kommentarer
Kommentar av: Esra love M

lilla bäzzan, kommer eller ska du inte sköta idag ??? !!!!???? :P vem ska göra det då ?? :(

jag kanske kommer till stallet och då komemr vi itne träffas..... !!! saknar dig

// Puss , Esra <3

2011-06-12 @ 09:35:45
Hemsida/blogg: http://jagochmadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback