Duktig ponny♥

Red upp märke 3 dressyren idag(lätt C:1) på Gilbert, jag hade önskat honom. Det gick ganska bra, han kunde stå still som jag mest var orolig för men han fatta inte galopp. Eller han fick galopp men väldigt sent, så jag fick 2 poäng på det momentet Haahahah... Men han var duktig ändåå. När vi skulle rida fram så var det både storhästar och ponnyer så det belv lite trångt. Men imorgon ska ajg tävla Gilbert i lingon dressyr och nu vet jag vad jag behöver träna mer på så det är bra :D Klockan halv 4 var det skötarpicknick, jag fick pris för bästa smörjare :D Stallbästis blev Gilbert och Manitou!! Roligt att Gilbert vann♥ Vi kunde inte grilla korven så vi fick äta kall korv.. hahha. När jag kom hem åt jag och sen ringde jag Mirabell, vi prata i en timme.. hahahha. Sen behövde jag lägga på sen ringde jag henne igen och då prata vi i en halvtimme. Bilder från märkestagningen kommer snart! 

Bilder från skötarpicnicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback