bryr mig inte faktist

bryr mig faktist inte om felicia tjatar på mig jag får blogga hur lite som helst (om jag vill) aja idag var det rokigt i skolan (faktist) vi jadde vattenkrig :D så najs alltså.Sedan kom jag på att jag hadde glömmt extra (trosor) hadde ingen lust att gå i blöta trosor.Så jag fick åka hem tar typ bara fem minuter så aa sedan var det skönt att ha på sig torra kläder sedan tittade vi på film.Kommer dock inte på vad den heter vi fick äta godis och dricka läsk nice!!!.Nu är jag hemma.Laddar för skolavslutingen har en super fin klänning fasst som jag ser (cp) ut i så jaja.Nu har jag faktist inget att göra sak åka till stallet snart för att rida sedan ska jag hem.Och duscha,klä på min min klänning sedan drar jag till skolan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback