hej!

Hej bloggen idag sprang jag och mamma runt i farsta efter flopps,flipp flopps då aa vi hittade några svarta menmen jag köpte aa flippflopps då två par shorts och en bikini överdel älskar bikinisar så.imorrgon natt så åker vi vakna kl 2.00 så


                    okej tänkte berätta lite om mig själv ni som ine vet då


Jag heter thyra som ni flästa vet och ska fylla 11 fyller år så sent menmen.Jag har en bror en mamma och en pappa vi bor i enskede dalen.Jag rider på enskede för biggan häsarna jag gillar mest är Bill faramir och madera fasst jag sköter madera helt underbar ponny som ni kanske vet.Jag rider bara och går inte på någon annan sport.Jag gillar kläder skor hästar och även kaniner hihi.På frididen är jag antingen i stallet hemma eller med kompisar fasst stallet är ju bäst och jag brukar vara där alla dagar förutom onsdagar om jag kan alla dagar den veckan.Jag hatar skolan insekter och sådana äkliga kryp.Jag gillar ckoklad och läsk men nej inte smågodis.Jag bor i en villa och har hyfsat nära till stallet.mitt favorit land och åka utomlands till är nog grekland tror inte det var ngt mer faktist hejdå

Kommentarer
Kommentar av: Febe

Men alltså, skolan är väl inte såå dumt! Man träffar ju nya kompisar.

2011-07-21 @ 20:42:03
Kommentar av: Esra love M

SAKNAR DIG BÄSTIS !!!! LOVE YOU <3 <3

NÄR KOMMER DU TILL BAKA :( ?

2011-07-24 @ 11:22:49
Hemsida/blogg: http://jagochmadonna.blogg.se/
Kommentar av: TildEe!.?!!

Jag tycker skolan e är bra man lär sig ju mycke och jag skulle inte ha träffat några av mina bästisar om skolan inte fanns...plus att barn i Afrikas drömmar e att gå i skolan så=VIktigt.

JAG Har precis kommit hem från en två veckors as mysig resa fr Frankrike...hoppas du får de bra..

2011-07-24 @ 14:45:57
Hemsida/blogg: http://heartz.blogg.se/
Kommentar av: johanna sällström

va med i veckans outfit här http://jsjumping.blogg.se/2011/july/veckans-outfit.html#comment

2011-07-25 @ 13:35:41
Hemsida/blogg: http://jsjumping.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

okej men jag tycker skolan e boring men jo jag kom hem för tio minuter sedan hoppas alla ni får de bra har haft det as mys skönt och så och tilde jag har försökt ringa dig tusen gånger

2011-07-29 @ 17:45:19
Kommentar av: Anonym

japp kanske skolan e bra då ni har nog rätt men snälla ring mig tilde jag har försökt ringt dig 10000 gånger puss

2011-07-29 @ 18:15:01
Kommentar av: Tilde

Vi har pratat m varann nuuuuu!!!

2011-07-30 @ 10:01:55
Hemsida/blogg: http://heartz.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

aa nu haha <3 saknar dig

2011-07-30 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback