Hej sverige

Hej mitt sköna underbara hus och hej bloggen kom hem för drygt en halv timme sen men nu ska ni få höra.När jag kom hem gick jag till buren för att kolla till muffin men hon var inte där panik lixom så jag sprang och leta till sist hittade jag henne under soffan gående till mig plutt.Iaf jag har haft en as skön semester i cypern jag har badat i havet som var turkost as fins och i poolen gått på vattenland aa och sånt hat tagit lite bilder har inte hunnit så mycket dårå.Jag har inte köpt några kläder satsade på grejer som lite småå grejer välldigt mycket hihi.jag har bara haft det najs hoppas du har det bra Esra och puss bloggen och alla mina friends

Kommentarer
Kommentar av: Esra Love M

<3

2011-08-07 @ 13:31:43
Hemsida/blogg: http://jagochmadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback