tjoo!

bloggar från mobilen eftersom vi är i fjällen nu, det är snö häruppe! :D  men ett riktigt dåligt svar till Sonja om jag gillade twilight..
Svar: jaa ville liksom läsa vidare men vet ej hur det blir med sista för den är så lång. men en ganska väl men filmerna är typ lika bra som böckerna tycker jag
.
nu till vad jag gjort idag,  typ halv elva tiden idag satt vi redan i bilen påväg till lofsdalen(härjedalen). för det tar typ 6 timmar att åka hit, skulle åkt igår men det var ju typ värsta stormen :S på vägen såg man nedfallna träd så lika bra det tatt vi inte åkte idag. men äre att jag bloggar utan bilder lite då   och då eller inte blogga alls..?
vill likson blogga så att jag inte förlorar läsare(jag ska  vara här i två veckor)men jag vill ändå ha inlägg med bilder... ni får kommentera hur jag ska  göra.
är med och tävlar om veckans star hos dinn.blogg.se, ju mer man spamma desto mer chans så har spammat lite och hoppas jag vinner!!!
blev ettt jättelångt  inlägg men hoppas ni orkar läsa! :)

Kommentarer
Kommentar av: jossan

Hur kunde du mobilblogga med bilder??? :ooo

2011-12-29 @ 18:04:24
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback