Onsdag i bild

Är nästan som ett foto i timmen fast jag kolla ej tiden :)

Typ i en och en halvtimme åkte vi skridskor..

jag försökte fota Josefine men hon ville inte... :(

sen följde jag med hem till Josefine för hon skulle lämna sina grejer (hon bor nära där) och då åt vi brända mandlar( som var awesommee)

vi var hos Jusse i typ två timmar (eftersom vi hade lång mattid) och åt mat..

Jusse spelar wordfeud med mig...

sen kolla vi på julspelet i kyrkan.. här ser man vilken bra plats man hade.. -.-





Kommentarer
Kommentar av: Anna

Hej !

vill du ha en design till dig blogg HELT gratis?

kika då in på min och Jossans blogg !

kram <3

2011-12-24 @ 21:41:57
Hemsida/blogg: http://annaojosefinesdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback