Merry merry christmas and ha happy new year..

först hade jag spanska, man skulle skriva av ett jättelångt stycke xd
sen hade vi so istället för mentortimme för vi missa alla lektioner på eftermiddagen. fast jag ritade halva lektionen för det skulle man göra när man var klar och man skulle bara skriva vad man ville lära sig osv..
sen hade vi håltimme och efetr maten var det en timmes rast typ.. sen var det lucia fast jag satt på en jobbig plats..
dom bakom petade en i ryggen -.- men det var väl bra fast den lilla körenb var med så man hörde dom rätt så mycket.

Kommentarer
Kommentar av: Elvira

God/dålig dag elr HAHA;D

2011-12-13 @ 15:58:31
Hemsida/blogg: http://toppryttare.blogg.se/
Kommentar av: Elvira

Sv: Ne jag var inte me i lucia tåget;) jo jag hade tänkt skriva ett inlägg om de ikvl :-D

2011-12-13 @ 17:47:35
Hemsida/blogg: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback