Japp...

Det kommer bli sämre uppdatering men det är för att jag gör inlägg när jag har gjort något så det blir roligare att läsa. Det är ju inte så  roligt att läsa ett inlägg där det står"jag har tråkigt"  eller hur? Och nu när jag har xperian så har jag mer foton från dagen också. Så det blir kanske runt 3 vardagsinlägg, alltså vad jag gjort men vi får se ;)
Är inte inne på datan men när jag är det ska jag svara på alla fina kommentarer och göra länkbyten osv..
Dom kommentarer som är typ "hahah" eller "okej" svarar jag inte på för  det blir ju lite konstigt men annrs svarar jag på allt :)

Kommentarer
Kommentar av: sonjaa

e du frisk nu då? <3

2011-12-23 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback