Jag ser det snöar!! :D

Hade föreställning, det gick jättebra! och kommer ju ha två imorgon också ;)

Sen åkte vi hem(efetrsom det är i sickla). då gick vi till skrapan, och min lillebror skulle köpa legobygge.. dom hade värsta minimontrarna med massa byggen på tex tunnelbanan och R2D2(roboten i star wars).
idag snöade också!! gud är såååå glad, ingen snö=ingen riktig julkänsla.
Efetr det köpte jag lördags godis, tro inte att jag dissar Minas och Josefines godis jag fick äter ju det med! och så ska vi se på film så bli en myskväll framför teven. blir inte så mycket bloggning men ett litet inlägg kan ni väl få... ;)

Kommentarer
Kommentar av: sonjaa

nu kanske du får snö på din födelsedag! :DDDD

2011-12-18 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback