Dum daaaaaaaaaaaag

Först hade vi årskursrådsfika :D typ det enda posetiva.
Sen hade vi svenska, det börja med att min dators mus laggade så jag behövde byta.. till en som jag behövde starta med sladd och sedan så var alla dokument borta. Usch fy blä asså, kommer dö om dokumentet är borta imorrn.
Sen hade vi matteprov, oförberett som vanligt...
Efter lunchen hade vi engelska och när jag skulle hämta engelskaboken i skåpet klämde jag lillfingret, aaaaaaaaaaaaaajjjjj. har liksom fortfarande ont om man trycker på det :( Engelska Leena har kommit tillbaka och vi hade engelsk grammatik och hon trodde vi kunde göra 20 sidor i workbooken :o
och hon blev jättearg när en kille inte villa svara på en fråga så han nästan började gråta, hon sa typ du har inte möjlighet att välja. tyckte synd om honom..
hade tango på dansen, och man skulle dansa jättenära varandra.. man behövde ha en tunn kon som man skulle ha stilla=så nära skulle man stå.
Efter kom Sara hem till mig och vi skulle göra en header till hennes blogg, då kom vi på att hon inte hade några bilder så då höll vi på att prova ut sladd(eftersom hennes var sönder). Och typ en kvart innan kommer hon på att hon bara kunde maila.. -.- Smart asså, vi skulle tänkt på det tidigare. det var ändå kul, men vi ska göra om det eftersom vi blev inte klar.
Blev typ värsta långa inlägget men hoppas ni orkar läsa det, men blir inte så mycket bloggning ikväll eftersom måste göra matteläxan tills imorrn. Gör kanske ett mobilinlägg bara för att visa att jag lever..

Kommentarer
Kommentar av: jossan du vet XD

asså förlåt för jag klämde ditt finger, inte meningen! sorrry att du fick ont, var inte heller meningen :(

2011-12-14 @ 20:42:57
Hemsida/blogg: http://todayismyday.blogg.se/
Kommentar av: Elvira

Sv: HAHA ooopsi mitt fel :$ okey då fattar ja :D

2011-12-14 @ 21:04:14
Hemsida/blogg: http://toppryttare.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

vad heter saras blogg?

2011-12-16 @ 16:21:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback