Brandalarmet

Hade spanska först och vi kollade på en film som handla om 33 gruvarbetare fastna i gruvan. det har typ hänt på riktigt men vi såg bara halva. Sen på håltimmen gick jag, Sara, Elin och Hanna hem till Sara och åt pepparkakor och spelade Risk! Det var jättekul sen julbord.
På träslöjdlektionen giuck brandlarmet, det var fett kul! :D Nää men vi var ute på kyrkogården i typ 20 minuter så yeah! ;)
Sen åkte jag till stallet och skötte Madera lite, hon har bytt täcke med Madonna för hon hade skav..
arkivbild...

Kommentarer
Kommentar av: SARA

Ja, det var fett kuul hemma hos mej ju. Och föressten fett konstigt att nån okänd människa frågar efter bild

2011-12-16 @ 19:49:55
Hemsida/blogg: http://januariflickorna.blogg.se/
Kommentar av: SARA

* Det skulle stå "Fett konstigt att nån anonym frågar efter min blogg". Men jag failade lite så. Menmen. :-)

2011-12-16 @ 19:52:08
Hemsida/blogg: http://januariflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback