14. En bra sida och en dålig sida

Skrev ju listan så då tänkte jag ju min persnlighet men just när jag läste det nu tänkte jag på hemsidor så kan väl ta båda ;)

Personlighet: Den bra
  • Är för det mesta snäll och pratar med dom jag känner
Den sämre
  • Är kanske lite dålig på att prata med dom jag inte känner och säga till
  • Att passa trider är jag sämst på!
En bra hemsida: (tar en blogg, heheh)
Några få bloggar av dom jag tycker är bra!
Bli inte ledsna nu dom jag känner för alla bloggar jag läser tycker jag är bra, men orkar inte länka alla nu. Ni vet vilka ni är som jag läser(oftast).
En dålig hemsida:(blogg med)
Inte att vara taskig men, den som skriver är ganska taskig.. kolla själv, men så tycker jag iaf.


Kommentarer
Kommentar av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: yes vi börjar följa dig nu så säg till när du följer oss!

2011-12-06 @ 22:18:26
Hemsida/blogg: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Kommentar av: Dahh

Ska nt till taffsnäs .. ska hyra häst istället :'D

2011-12-07 @ 21:28:04
Hemsida/blogg: http://alskanarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback