Skolan igen

Nu har jag börjat i klass 6 och jag(och hela min klass) har börjat i vår föredetta paralellklass. Vi mötte vår mentor och snacka i en timme sen åt vi. Sen pratade vi ännu mer med mentorn i en o en halv timme. :P Vi pratade om schemat och dom som har franska och tyska som b språk får börja halv ett på tisdagar och sluta två timmar senare!! Medans vi som har spanska börjar tidigt men får ha håltimme, sovmorgon och raster en annan dag. Men det är ändå inte samma grejsom att få kunna sova jättelänge liksom. Det var också ett jätterörigt schema nu ju. Föruthar vi börjat halv nio varje dag men nu ska vi börja helt olika tider. Nu ska jag också börja rida på torsdagar kl fem också men just den dagen slutar vi halv fyra(det senaste vi slutar). För jag vill hinna sköta lite också den ju. Hursomhelst ska vi ut i en skog i Åkeshov, det enda bra är typ att man inte behöver göra nåt då.
 Musse och jag ♥ Mer bilder från Gryta kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback