Nu ska vi se ett riktigt....

Nu ska vi se ett riktigt långt och positift inlägg ska det bli jag känner för att skriva av mig lite.Jahop nu ska jag snart lägga mig för jag är riktigt trött.Vi får se om det blir övernattning annars blir det ikea och handla massor av mysiga grejor.Ska även shoppa ngn dag idag var jag med tilde inget mer att säga om denna dag så vi hoppar över tills imorrgon.Jag vaknar antagligen vid 10 11 tiden jag ringer mirran och ser om det blir ngn övernattning annars drar jag och mammi till ikea.Ja annars blir det en helt vanlig lugn dag imorrgon. Måndag kanske hööks med Esra tisdag inga planer onsdag inga planer torsdag inga planer fre inga planer lördag vara med Tilde och köpa fiskar.Jag vill bara säga att jag älskar den här bloggen men jag känner värkligen för ngt nytt så jag ska starta en ny eller gå till baks av en av mina andra.Det har varit super att dela denna blogg men ngn gång i framtiden tittar jag säkert tillbaks hit.Nu vill jag värkligen bara se träffa vad som hälst bara få njuta av min fina Madera inget är finare en lill plutten det borde alla veta.Ni får gjärna ställa frågor till mig och jag ska ta tag i det och skriva svar på tal när den nya  eller gamla bloggen är pimpad så skriver jag en länk här så vet ni och då hoppas jag värkligen att ni fortsätter följa mig jag är evigt tacksamför det.Hoppas ni orkar läsa.Jag saknar värkligen alla ponnysar men mest av allt de här puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback