Helt slut

Helt slut efter andra dagen i skolan har tyvär inte bloggat så mycket men jag har faktist inte hunnit pga skolan.Men idag gjorde v inget specielt faktist inte direkt skola mer prat och sånt ja.Men imorrgon ska jag troligen vara i stallett ska bli så kul isånnafall och träffa pluttisen och alla andra hästar och ponnys.Ska snart åka inn till mammas jobb kanske handla en kjol eller ngt men jag är typ förälskad i den men ändå.Jag vet ja vet att ni kanske tycker det e tråkigt att vara på ett jobb liksom men jag har  inget inget att göra och stallet paller jag inte idag.Men mamma jobbar på södör så det e en poengCoton de Tuléar valp, hane, leveransklar
här är ennu en hund som är perfekt för mig det e en coton de tulear hande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback