hej bloggläsare

hej alla bloggläsare ville bara säga att jagg är ganska trött på den här bloggen och tänker starta en ny såsmåningom men jag finns nog kvar på den här bloggen jag kommer alltså blogga lite grann på denna blogg.Jag är även trött på headern som är typ urgammal så den ska vi fixa till hösten felicia är i grekland nu det vet jag för:att när vi var på arlanda påväg till sypen så mötte jag felicia där vilket sammanträffande alltså hon skulle vara där i 2 veckor och kommer antagligen hem på fredag.Och då hoppas jag hon bloggar blogga själv på en blogg man delar med någon e tråkigt jag vill verkligen att hon börjar blogga igen.Idag ska jag göra ingenting typ joo, fasst imorrgon åker vi typ till enköping och är där en natt sen åker vi hem och på fredag åker vi till gotland men vi kommer till de då.Nu har jag skit tråkigt bara bloggar och jag ska nog hitta på ngt idag puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback